Stort i litet

Jag insåg precis att det är midsommar nu till helgen. Witch means lilla jag får ledigt, witch means att jag inte behöver jobba förens jag kommer hem från Hongkong, witch means jag får fyra helger ledigt. Yääy!
Jag kan inte inse att jag ska till Hongkong om några dagar! Kan inte heller inse att en av mina drömmar går i uppfyllelse, låter kanske lite töntigt but I don't care för det är min dröm! Nej men jag har alltid velat detta. Drömmde alltid om att jag och mina kompisar åkte flygplan till hk men vaknade alltid innan vi landade, jag blev alltid sur då.
I lördags öppnade jag min spargris som var full med mynt i olika värden. Jag räknade ihop allt och det blev exakt 1420kr! Jag trodde det skulle bli ca 900-1000 innan jag hällde ut allt. Men det är ju alltid kul med lite överraskningar ibland (om det gills som överraskning).

Lite bilder på min spargris's uppväxt:

Jag har inga datum på när bilderna är tagna men började ca i september

Bild1: september-början av oktober, ca 1-2 veckor efter jag började
Bild2: ca 2-3 veckor efter bild1
Bild3: 1-2 veckor innan sportlovet
Bild4: i lördags (16 juni)


Den växte inte så mycket i slutet för jag handlade mest med kort då, witch means (haha) no coins ;)

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0