My first dream car

Igår kväll när min pappa åkte och tanka så satt jag i bilen och väntade, satt där otåligt och tittade runt. Plötsligt i backspegeln såg man en vit Mercedes svänga in på macken. Det första jag tänkte på var "SHIT VAD SNYGG". Den parkerades bredvid våran bil, jag försökte diskret kika på bilen utan att se avundsjuk ut. Den var så SNYGG! Jag har ingen aning om den har bra motor eller väldigt säker men det tror jag att den är för den är dels väldigt dyr.
Det var en Mercedes-benz CLS 320/350 ingen aning på exakt modell men nått sånt. Jag skulle vilja ha sån i vit med svart inredning osv. Åh tänk att sätta sig i den lägga sin handväska i sätet bredvid, ta på sig ett par snygga solglasögon och bara köra i väg in en sån snygg Mercedes. Det vore så perfekt! Det kanske är lite sjukt att vilja ha en bil redan nu, när man inte ens har börjat övningköra än men jag sätter den bilen som ett mål i livet. Jag har dessutom lovat mig själv att min första bil inte får bli en halvtrasig bil, särskilt inte en Volvo! Jag har även sett en vit Audi a7 köra runt här i staden som jag också skulle kunna ha, den har dessutom väldigt snygga lampor. Självklart blir inte dessa två bilar min första bil så rik är jag inte men som sagt ett mål i livet. Så min kära CLS just wait for me, en dag kommer du att bli min.

Dom såg ganska lika ut hahahaha!

Bild1: Audi a7
Bild2: Mercedes-benz CLS 350

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0