Elecoldxhot = Jjang!!

http://www.youtube.com/watch?v=p9j4VSBH6S8

Så BÄST! Jag önskar jag kunde se hela dansen utan att höra deras kommentarer. Det är från en danstävling i Malaysia, som talang fast dans, hittar på själv osv. Dom vann självklart hehe. Dom åker runt och är med i olika tävlingar bl.a. i Australien har de vunnit vissa tävlingar fast det var antagligen inte så stort DOCK.
Jag gillar mest han i vit skjorta, han är ledaren och koreografen. Enligt mig är han bäst på att dansa inom gruppen, hans steg är mer noggranna än dom andra. DOCK gillar jag hans stil.
Han med hat och lila skjorta, innan han joina ecx var han med en annan grupp, dom var med i "so you think you can dance" i Malaysia, kom till final fast vann inte. Om jag inte har fel var han gymnast förut. För övrigt verkar han väldigt trevlig och en sån person man verkligen vi lära känna. Han är så positiv, trevlig och snäll! Det är vad jag ser i videos, bilder och fb men han har ju många vänner och verkar som han har lätt att få vänner. Det syns i han vlogs. När dom åker runt i turnéer och tävlingar känner han många, personaler och deltagare. Ja, han pratar med alla.
Ecx är oftast olika antal och olika personer som uppträder men jag har ingen aning om hur det funkar i gruppen, tror att dom som kan är väl med. Dom som alltid är med är väl Chriz (ledaren) och Dennis, dom jag tog upp precis. Och Joe, Joey, Faruq. Dom andra är med ibland. Dom är totalt 9-10. Konstigt nog kan jag deras namn.

http://www.youtube.com/watch?v=rIEJMEtA5ag&feature=endscreen

http://www.youtube.com/watch?v=7KGwuBYjhP8&feature=related

Det finns jätte många videos men kan inte länka alla. Men länkade mina favoriter ❤
Jag som sett så många har bara sett en gång där en glömmde stegen men såg det inte förens jag såg ens kommentar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0