Kör bara!

Idag körde jag bil. Övningkörde. Det gick väldigt bra. Jag lyckades köra ut i trafiken utan att krocka. Jag började med att köra runt vid mio, runt och runt. Sedan körde jag ut vid lillemors och typ direkt in igen (till där det nästan inte finns några bilar) sedan körde jag ut till picassoskulpturen, hatar trafikljusen. Jag stannade vid rött ljus sen kom det ett par bilar bakom mig och jag blev nervös och stressad. Jag fick kärringstopp 2-3 gånger i rad för jag gasade för tidigt och släppte kopplingen för snabbt. Det blev rött igen och lugnade ner mig till nästa grönt ljus då jag försökte igen och det gick mycket bättre. Hela vägen gick jätte bra sedan körde jag till restaurangen igen.
När jag gick av bilen kände jag hur spännd och hård jag var i kroppen. Då märkte jag hur nervös jag egentligen var. Men det var kul! Nu vet jag att jag kan köra någonstans i stan, att jag vet hur man gör. Förresten, jag såg två andra som övningkörde på vägen till Picasso.
Texten känns huller om buller precis så som jag känner mig just nu. Det gick jätte bra men jag är fortfarande nervös nu när jag tänker tillbaka vid olika tillfällen där "tänk om jag hade krockat då".
Tänker inte skriva mer, det går inte så bra för mig just nu, mentalt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0