Hk dagbok dag 4

tors 28 jun
Jag somnade halv 6 pĂ„ morgonen 😔. Vaknade vid 10-11 sĂ„ var nĂ„tt trött. Åkte och Ă„t sushi, Hannah fick prova pĂ„ nĂ„tt nytt! Efter det fixade vi vĂ„ra simkort, fyllde pĂ„ med pengar. Sen gick vi till frisören och bokade tid för omkastning för hĂ„ret. Sedan gick vi till "hui lau shan". Drack varsin mango lynchee dricka och gick till stationen. Åkte till sha tin för att shoppa i new town plaza. Det var mest mĂ€rkes och dyra saker sĂ„ det var inte direkt nĂ„got för oss. Men Hannah köpte ett par shorts till trĂ€ningen. Sedan gick vi till köpcentret bredvid dĂ€r det fanns billigare saker, hittade lite klĂ€der, 2-3typ. Sen gick vi bara runt och sen till starbucks, det var fullsatt och orkar inte trĂ€ngas sĂ„ vi satte oss vid en trappa och drack vĂ„ra juicer. Sedan Ă„kte vi tillbaka till sheung Shui. Gick till landmark north, sasa och köpte bommuls pads, ögonmask för svarta ringar, Hannah en eyeliner. Vi var ocksĂ„ och tittade pĂ„ iPhones men det var slutsĂ„lt, det var det inte igĂ„r! Hannah kollade Ă€ven upp sin hy hos laneige. Vi Ă„t middags hos fairwood. Friterad flĂ€skfilĂ© i sötsursĂ„s och grönsaker! Mums! Efter det seveneleven sen Ă„kte vi hem. Packade upp vĂ„ra saker och provade vĂ„ra klĂ€der. Hannah gick ner till datorn sen kom jag ocksĂ„ vi satt dĂ€r tills kl ca 10 jag gick och la mig ca 22.30 somnade nĂ„gra sekunder och vaknade igen. Kunde inte somna om! Varför jag sov ju bara 5 timmar kvĂ€llen innan! Jag provade byta sĂ€ng med Hannah men det gick inte heller! Jag fick lite panik, trodde det var nĂ„got fel pĂ„ mig! Jag ringde pappa och han sa att jag var över stressad och sa att jag skulle lugna ner mig. SĂ„ jag tog en dusch och sen Ă„t jag och Hannah nudlar hade det chill osv. Gick ner till datorn och satt dĂ€r till ca 3.30 försökte sova igen, kĂ€nde att jag var verkligen trött dĂ„. Somnade ca 5 Ă€ndĂ„.


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0