Hk dagbok dag 3

ons 27 jun
Vaknade till hela tiden, sov inte alls bra. Vi vaknade ca 14 och åt mat som farmor tog till oss, åt inte så mycket. Vi bytte om och åkte ut. Fick skjuts av farbror nr2's fru. Hon släppte av oss vid nyckelhålet. Vi gick till seveneleven, köpte två vattenflaskor och fyllde våra kort/respass(som man kan betala i affärer också) med 200. Vi gick in i köpcentret över Mei sum. Köpte kläder och gick in hos mannings, köpte hårfärg, tandborste, läppbalsam, duschtvål och servetter. Sen gick vi till landmark north. jag in till laneige fick hjälp, hon rekomenderade mig 6 produkter. Jag hade inte tillräckligt med kontakter med mig så jag gick därifrån utan att köpa något. Vi gick och åt pasta carbonara och potatis gratäng med rostad bröd med lemon ice Tea. Efter maten gick vi och köpte lite kläder. Gick runt i köpcentren. Till slut gick jag och köpte all laneige produkterna fast med kort. Jag fick en massa på köpet. En kudde och lite prover. Hyun bin var på en provpacket förpackning ☺☺😚😘❕❕ jag köpte en extra cleanser för det finns inte i Europa eller där jag bor så det blev totalt ca 1400hkd. Vi gick till busstationen och det stod en buss där precis så vi slapp stå där och vänta. Dom hade höjt priset igen till 7.2hkd dåligt dåligt! När vi kom hem var vi glada och hyper över vårat inköp. Jag hade köpt det från mannings, blå kofta, beige kofta och en grå kofta, kräm för myggbett, laneige produkter. Satte oss vid datorn en stund sen duschade vi och jag provade mina nya hud produkter. Förhoppningsvis är dom bra för det var dyrt! Än sålänge är jag nöjd! Vi höll på jätte länge och vägrade sova så nu är kl 01.10 och Hannah drog precis lott om hon skulle köpa svart eller vit iPhone. Jag tycker svart för den ser proffsigare ut och snyggare. Men iaf så ska Jag sova nu! God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0