Hk dagbok dag 10

ons 4 jul
Vi(jag, Hannah, penny och patricia, för jag sov hos dom några nätter) vaknade ca 10 åt lite frukost snabbt. Morbror skjutsade ut oss till langham. Där såg vi Jennifer och vi köpte popcorn och dricka. Vi såg the amazing spiderman i 3D och den var jätte bra! Efter det gick jag, Hannah och penny och shoppade i mongkok medans dom andra gick sin väg. Vi gick i nånslags trendy zone. Det var trångt och mycket billigt! Vi hittade lite saker och vid kl 4-5 åkte vi till IFC där Hannah köpte sin iPhone. Sen åkte vi tbx till mong kok. Vi gick till en japansk restaurang där Patricia, moster lai och hennes två barn väntade på oss. Vi åt mycket gott. Efter det gick vi och fixade skärmskydd på våra iPhones sedan köpte jag oh Hannah iPhone skal. Gick i ladies market där Hannah prutade en väska från 369 till 110. Sedan åkte vi hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0