Hk dagbok 5

fre 29 jun
Idag vaknade jag ca 11. Vi bytte om och åkte ut. Åt mat hos "café de ..(?)" efter det gick vi och köpte bröd och vatten, sedan gick vi till frisören. Det fanns wifi där! Det gjorde mig glad! Först fick jag en medel i håret, hade en värmegrej som snurrade runt vid mitt huvud. Sedan sköljdes mitt hår ut och fönades, plattades spik rakt! Sedan fick jag en medel i håret som antagligen gjorde att mitt hår skulle stanna i denna form. Efter det sköljdes det ur och fönades, klipptes, klart! Det kostade 1000hkd. Det var billigare än i Sverige. Sedan shoppade vi lite. Sedan gick vi till hui lau shan och åt mango dessert. Shoppade lite till, Hannah köpte hudprodukter från laneige och vi åkte hem utan att äta middag den kvällen, mango desserten var alltså vår middag typ. Vi åkte hem och chillade lite. På kvällen ringde Joe mig sen senare på kvällen ringde min mamma mig så det var roligt att få prata med dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0