Hål

Jag vill inte göra min blogg till en klagoblogg/deppblogg men jag vill så gärna gräva ner mig i ett hål i marken och sitta där tills jag får sommarlov. JAG ORKAR INTE! Allvarligt talat jag orkar inte! Jag vill bara säga stopp till allt!
Mina föräldrar åker till hong kong imorgon, jag har varit lika glad som dom för jag tror hela tiden att jag också ska åka, nej så är det inte alls. Lilla Mandy får stanna hemma i sverige och göra läxor, fixa i restaurangen varje dag efter skolan, eftersom jag inte är en master chef får jag klura ut något slags gegga till mig själv, handla mat, städa hemma. Jag borde säga positiva saker och peppa mig själv men jag kan inte, jag känner att det går inte att bli sämre än i det läget jag är i nu. Jag vill så jävla fan hemska helvete gärna med till hong kong. Jag blir så sur och avis att jag inte kan koncentrera mig på mina läxor eller mitt liv. Som sagt så vill jag gräva ner mig själv i ett hål och bara sitta där tills det blir sommarlov. Det låter säkert fjantigt att det livet är som värst när man har mycket tråkiga saker att göra, men det jag rabblade upp förut kan jag acceptera men inte att mina föräldrar åker utan mig!!

H E J DÅ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0