Goddagens/God dagens?

Jag är som sagt dålig på att blogga, skriva texter är inte det jag är bäst på heller. I ALL FALL så var jag så trött på min gamla bloggdesign med det töntiga baby/ljusblåa sidor (har ingen aning om vad det annars heter) så jag provade/prövade den nya bloggdesignen som fanns klar, den var inte den bästa men inte den värsta heller. På nått sätt känns ser den ut som typisk fjortis stil men det bryr jag mig inte om för den var bättre än den töntiga blåa. I ALLA FALL så bytte jag ut min gamla header mot en nyare men den är inte heller den nyaste som finns. Jag orkade inte leta och fixa i evigheter. Nu får den vara så, Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Goddagens/god dagens på dig själv. HAHAH nej men snyggt det blev när du gjorde om bloggen. Tycker inte att det var fjortis aktig designe i alla fall :).

2012-04-28 @ 12:23:01
URL: http://jooanna.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0