Tävling, min motivering

Jag är med i en tävling (http://vinn3000kr.feber.se).
Man kan vinna 3000kr att shoppa med. Vem vill inte vinna ?!?!

Om jag vann 3000 kr skulle jag självklart shoppa! Jag ska shoppa loss! Det är jobbigt när man har lite pengar med sig för man vill spara och alla är ju inte direkt stenrika. Ex man har med sig 500 kr och man hittar 2 tröjor som är så snygga man kunde göra vad som helst för att få den men så har man inte tillräckligt med pengar sen hittar man en till och så fattas det 50kr för att kunna köpa den andra tröjan så får man lämna tillbaka lite saker som man har  köpt innan och jag tror inte man köper 20 tröjor som är jätte dyra på en dag så hur mycket pengar man än har så räcker det inte men om man har mer med sig känner man sig mer säker och vågar shoppa på så man inte bara får med sig ett par örhängen hem om man har åkt nånstans för att shoppa. Så jag hoppas att jag får 3000 kr att shoppa för så jag slipper bara ta med mig ex. ett par örhängen hem och om jag har pengar kvar kan jag ju spara, skänka till dom fattiga, köpa julklappar, födelsedagspresetnter, bjuda på nån middag och massa mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0