Nästan sista minuten!



HAHA bilden är lite läskig :p OCH det är en apelsin jag har i munnen om nån undrar :)

Idag efterskolan när jag kom hem klippte jag mitt eget hår men bara luggen och topparna där jag kunde klippa själv sen när mamma kom hem klippte hon där bak och där sparade jag 200 kr! Det var väldigt onödigt om jag gick till frissan och skulle ändå bara klippa luggen och topparna när jag ändå kunde göra det nästan lika bra själv här hemma och jag vill färga mitt hår igen eftersom mitt svarta hår börjar växa fram även om det inte syns men jag vill färga det igen och den här gången ska jag ha i färgen längre men vi får se när jag har lust och har tid. Juste!! nästa vecka är det lov! och kom ihåg att ställa om klockan 1 timme bakåt innan du lägger dig på söndags natten/morgonen Hejs!♥


OOOOOO se man där! jag blogga :) om min vardag, jag har alltid tyckt att det är ingen som bryr sig och det är en grej som jag aldrig skulle orka och det är samma sak som att skriva dagbok men den är inte privat jaja nu börja farsan tjata sönder att jag ska lägga mig herra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0