Mot hannah bananah!



Det börjar bli kallt :(

Idag har jag varit i skolan (jätte konstigt vaaaaaaa???) och det var skräckdag så man skulle klä ut sig men det gjorde inte jag för jag orkade inte :) och sen gick jag och maren hem sen så packade jag lite för jag ska till hannah och sova över där med Maren,Linnea,Anna,Josefine och Joanna och sen somna jag på soffan och sov kanske en halv timme och efter det packa jag ner mitt täcke och min kudde i en stor påse och nu sitter jag här och tråkar......... (konstigt vaaaaaaaaaaaaaaaa???????) nej det är inte konstigt -.- nu sitter jag här hungrig också (men ät då) Nej det finns inget hemma så sitter här och svälter. Måste bara säga vilket instressant inlägg!! Nu har jag länkat till jewel.se och hoppas på att få ett par örhängen gratis av dom om dom inte lurar små bloggare som predofiler gör på små barn aja HEJS! ♥

Kommentarer
Postat av: Laila

aa det är svinkallt ju :P

2010-10-30 @ 19:57:21
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0