Min och dom närmaste vännernas framtid

Ska gissa min,maren,hannah,joanna och linneas framtid. Bara gissa inte planer.

Vi böjar självklart med min framtid.
Ialla fall vad jag har planerat så kommer jag att gå här i gymnasiet alla åren kanske frisörlinjen och sen kommer jag att ta körkort när jag blir 18 år. Efter gymnasiet kommer jag nog först jobba lite i sverige sen ska jag flytta till Hong Kong och antagligen med mamma och pappa vet inte om dom ska ta förtidspension haha dom är inte ens 60 år då men iaf så tror jag att min storebror hänger med och kollar om det finns nått fordonjobb han kan jobba med kanske taxi haha ne det är jobbigt. Ska testa bo i Hong Kong i ett år jobba och sånt om jag tycker det är för jobbigt eller inte klarar mig så ska jag flytta tillbaka till Sverige och leva här istället. Om jag får barn hmm det vågar jag inte gissa hehe. Men aa en normal familj hoppas man att man får.


Joannas framtid:
Joanna kommer att komma in i natur och går runt och skryter om att hon går i natur haha neej. Men kanske fotolinjen och bli fotograf känner på mig att hon kommer bli fotograf. Efter gymnasiet kommer hon att åka till frankrike och studera franska eller foto sen åka till Sverige till Linnea för det verkar som dom aldrig kommer splittras om inte Linnea gifter sig med en turk. Sen kommer Joanna att fortsätta vara fotograf sen tröttnar hon och jobbar i kontor. Joanna inser att Rune är jätte gullig och de blir tillsammans i två år sen hittar hon en man som hon gifter sig med och får 2 barn.Och körkort hoppas jag hon får.


Hannahs framtid:
Jag känner på mig att hon kommer bli en make up artist eller modell, inte såndär som är jätte smal utan sånt på reklamer. I vilken linje hon kommer gå i på gymnasiet vet jag inte men hon kommer nog att gå i universitetet några år och sen jobba med typ kläder eller smink ialla fall skönhets grej. Och sen kommer hon gifta sig men en som är 10 cm längre som är ganska biff och kanske är snickare men ingen svensk och de får 1-2 barn. Körkort kanske hon kommer få göra om 4 gånger innan hon klarar slutprovet.


Marens framtid:
Maren kommer gå i gymnasiet på musiklinjen eller något onödigt sen kommer hon klaga på hur dålig skolan är och sen säger ganska tyst 'skolan är ganska bra ändå för att de och de och de' sen kommer hon fyltta till Usa och sen inse att det inte var så lätt att bo där så hon flyttar till Holland och blir musiker eller låtskivare. Och hon kommer inte att gifta sig men få barn kommer hon säkert göra sen gör hon och hennes pojkvän slut så blir Maren ensam mamma söker och kanske hittar en man och gifter sig. Körkortet kommer nog inte heller gå så bra kanske efter 2-3 gånger. Ett stökigt hus eller lägenhet.


Linneas framtid:
Linnea kommer gå i frisörlinjen och bli frisör vet inte varför men kanske för hon har en släkt som också är frisör då lär hon Linnea lite så blir hon är känd stylist och jobbar i nån storstad som kanske Linköping(tog bara en stad) Sen träffar hon en annan äktasvenne och han typ jobbar som ekonomi typ bank. De kommer få 1-3 barn. Körkortet kommer gå bra! Och hon kommer att ha ett jätte städat hus, precis som alla äkta svennar.

Kommentarer
Postat av: MAREN

min framtid är inget vidare ljus enligt dig.

2010-12-16 @ 17:50:07
URL: http://vanillamaren.blogg.se/
Postat av: joanna

HAHAHAHA fy fan vad taskigt!! jag komme inte alls inse att rune är in för han är inte direkt min stil på killar...

2010-12-16 @ 21:05:53
URL: http://jooanna.devote.se
Postat av: Linnéa MoMoMoMo...reeeen

Hahahhaha nej men jag är inte "äkta svenne" eller vafan du kallar det inte vad jag tycker iaf.

Det är väl inge fel att vara det eller?

alla har väl konstiga grejer för sig i alla länder.

Och jag kommer inte gå frisörlinjen för att min faster är frisör, jag tycker om att hålla på med hår och olika produkter, blir inte så mycket i skolan men jag tycker det är grymt kul.



Rune och joanna, Lycka till i livet!;D<3

2010-12-17 @ 07:59:27
URL: http://linneamoren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0