Hata snö

Det första jag gjorde när jag kom hem var att skottasnö och det var ju inte lite snö också, det var såndär tungt snö för det var näsan plusgrader. Skottade typ en timme fast fotade en kvart eller nått. Sen såg man att det molen började försvinna så jag trodde att det skulle sluta snöa idag sen efter 5 min kommer det nytt moln!! Det var tjockt och svart då blev jag arg. Om det kommer snöa mer idag får nån annan skotta! Dom som tror det blir undergång 2010 får passa på att göra vettigare saker för vi i sverige kommer snart dö av allt snö!


nästan upp till taket duu fast bilden är från förra året men det kändes som 1 månad sen.


onödigt mycket snö och det är fortfarande bild från förra året.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0